fredag 8. oktober 2010

Statistikk

Va inne på statistikken på min blogg og fant ut at æ har hatt 573 stykka på besøk.
Da har æ selvsagt unlatt å telle med mine egne besøk her inne... for da ville nok tallet hvertfall vært  579 ;-)
Har hatt besøk av personer fra flere land, som blant anna:
Chile
10 (trur d må være de karan i den gruva...)
Storbritannia
8
Russland
6 (Leve Vygotsky enda?)
USA
5 (FBI, CIA, Homer Simpson, Bill Gates og Obama)
Canada
Tyrkia
2
Sverige
1 (Litt skuffa at ikke flere svenska har lest bloggen min)
 

4 kommentarer:

  1. Hehe. Svært så internasjonal du er da. Litt interessant å visst hva alle (som ikke leser norsk) får ut av bloggen din. Riktignok mange fine bilder, men vet ikke om jeg hadde vært helt tilfredsstillt med det om jeg ikke hadde skjønnt et kvekk. Har ikke vært inne på så mange russiske blogger selv liksom (russisken min er blitt litt rusten nemlig;))

    SvarSlett
  2. Lurer på hvordan svensk som leser her... ??

    SvarSlett
  3. Tor, Ja d måtte jo være dæi d :-)

    SvarSlett
  4. Trur det må være Lille Laila som lokka

    SvarSlett